PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Duktigt Johanna! (a)

Japp, idag är det tisdag som känns som onsdag.
Idag så hade vi film på morgonen då vi egentligen skulle haft sovmorgon! ;(
Så vi försökte igår att se till att vi slapp kolla på filmen, men nej tack, det gick inte..
Så det var ju bara att kliva upp som vanligt.
Men filmen var faktiskt ganska bra! Så det var ju inte helt bortkastad tid.
På so:n blev jag färdig med min tidningsartikel! :) Blev helt okej, inte den bästa kanske men den dög.
Sen hände vell ingenting speciellt i skolan.
När jag hade ätit så cyklade jag iväg till leo då vi pluggade till matteprovet och jag säger bara det att får man inte använda miniräknare på A-delen så kan jag ju redan skriva ig på provet..Hur lätt är det att räkna ut procenten i huvudet på
16,5 x 25? ;o Det kan inte jag iaf.
Men efter pluggandet så bar det av till statoil och köpte is glass :) Sen så cyklade vi runt sjön och tog massa härliga vårbilder! Så jag känner mig fantastisk duktig idag! :) 

Sen vill jag bara säga hej till Linnea Elg för att hon åkte förbi utan att jag han komma på vem det var! xD Så förlåt för att jag är så otrevlig och inte hälsar :P

aja, nu ska jag nog äta något och sedan mysa ner mig och kolla på andra avenyn! :)
PUSSS :) 

Kommentarer
Postat av: Linnea:)

hahah:P.. ja tyckte de var ni som var vid vägen haha:P.. men var inte säker^^ hämtade nämligen min bil som vart på service;) haha..

2009-04-28 @ 21:39:13
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: johannabanna

ja, jag var inte säker på att det var du heller xD

2009-05-02 @ 19:18:50
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0