PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Duktigt! (y'

Hej allaesammans! :>
Äntligen bloggar jag igen.
Idag har det varit en vanlid dag i skolan och sen blev det hem och äta. Efter det kom pappa och hämtade mig och Elin efterssom vi skulle på US möte :)
Bestämde en hel del! Och inte nog med det, vi fick en hel föreläsning i magdans! :O :D Hon var as duktig och jäklar vilka muskler! ;> Hah.

Ni kan inte tro det, men idag stod det en söt fölunge - hingst när mamma skulle släppa ut! :D så söt, jag tkr han ska heta King Louie! :) Ni ska få ild sen! :)
Troligtvis kmr det en fölunge till inatt eller imon på monnen. För Lusan stod och tryckte allt hon orkade, stackarn! :P
Nähe nu ska jag sluta blogga för jag har inte mer att skriva om! :P
, puss ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0