PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

en helt vanlig tisdag

Hejsan.. okej jag känner mig lite smått skylldig till att bloggen inte är uppdaterad på ett tag [a].
Men jaja, det första jag ska börja med är förståss att Lusan fick sin lille hingst i söndags morgon :D
Så söt, och det verkar som en lugn och förståndig krabat. Iaf mot Lucys bocksprångs mästare till föl! 8D
Jaha, så någon dag så lägger jag vell kanske upp en bild på herrn. I söndags red vi även den nya rundan som Jenny och de andra har hittat. Den var hela 5 km lång! :o Men det var en riktigt trevlig runda! :) Den hade varit dubbelt så rolig med lite gallop i :) Så får vell fråga någon som vill ut och galoppera i skogen som vill följa med mig eftersom Jeffa elr Jusse är lite olämpligt :P 

Skolan igår: När vi kommer på morgonen så väntar vi på tina som kommer springade rätt var det är. Tror ni inte att det sitter ett x-tra öronhänge i vänster öra på ungen? :O Haha, vilka idéer man får ;) haha
Annars den dagen hände vell ingenting speciellt.
skolan idag: För det första så har Tina mysig rumpa :)
Idag har Billy valt om så förhoppningsvis kommer han in på John Bauer ( stavning? ) :)<3
Hade även Sv prov oförberätt. Tror det gick ganska bra :]
Nä, nu orkar jag inte blogga mer, ha det bra, pussen! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0