PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Gårdagen var helt toppen! :)

Tjena allihop! :)
Somsagt gårdagen gick som väntat antar jag! :) Alla barn värkade nöjda och glada. Dock var det 2 av barnens morfar som var så grymt störande! :s Men annars gick allting bra och dagen blev så mkt bättre när man fick smaka på Idas berömda chokladmuffins som nog var dom goaste chkladmuffinsen jag har ätit tror jag! :)
Sedan när allt det var slut så skulle jag somsagt vara med Henny resten av dagen. Så vi elr hon mockade medans jag och Sofia pratade skit ;) haha.
Efter det så kom elin och michelle o amanda och skulle hoppa lite i ridhuset och det gick ju riktigt bra för dom! :) Kul.
Sen kom nog det roligaste! :D Jag fick åka bakom Sofia på hennes moped! :D:D Haha, det var jätte kul! :) Och särskilt när vi körde förbi Henny som fick cykla^^ ;) Men så åt vi oså hos PennyPlutt, och sedan åkte vi till stallet igen och gjorde iordning Luppe! ;) För att han skulle sova hos Lasse Berglund igår kväll så red dom lite o hoppade lite skuttt oså, såg jättefint ut måste jag tillägga! :) När vi hade lämnat Luppe och var påväg hem så börjar Henny med sitt hungrande ;) Så då fick vi gå in på preem och köpa korv.
- Det var faktiskt riktigt go köv dom hade i tenhult! xD HAHA.
Så slutade min dag igår, och jag är nöjd med den! :) Tack så mkt! :]

Idag!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! (glädjeskrik)
Idag är det hoppträning för Jenny, äntligen! :D:D Ska bli så skönt att någon kollar en igen.
Så det är vad jag ska göra idag :P Men nu ska jag nog ändra min design , är inte helt nöjd med den.. :/ Får se om jag orkar ;p hihi.

Puss och Kram / Johanna.

Kommentarer
Postat av: fia

haha, jag och min moppe är stencoola;)

2009-04-08 @ 14:14:56
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: johanna

till fia: Ohja, du och daf är cuula! ;D

2009-04-09 @ 12:16:14
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Henny

Fan va oschysst att ni skrattade åt mig när ni körde förbi, det var ju schysst! :( :P

haha, "köven var för jädra go dö! ;)"

2009-04-10 @ 20:26:59
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: johanna

till henny: haha, det va en go köv di hade i tenhult ;)

2009-04-10 @ 23:40:26
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0