PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Imon börjar det igen ..

Hej bloggläsare! ;>
Igår tränade jag för Karin :) Det gick helt kanon! :D
Jag red bara små slalom sträckor och sedan var han hur fin som helst! :)
Idag ska morris få bada! :D Han kmr bli så fin, men så fort vi släpper ut honom så kmr han ju rulla sig på direkten så egentligen är det ju ganska onödigt ;P Men han blir ju lättare att borsta endå! (a)

På fredag är det Us möte :) dagen därpå är det ridlekis och billy fyller år! :)<3 Se vad jag ska hitta på till honom, ska vell iaf försöka få med leo en stund o överraska honom ;) hahah.

Nu ska ni få dagens.
Dagens humör: trött, happy? :)
Dagens klädsel: underkläder, mjukis byxor & ett linne.
Dagens roligaste: Vet inte, har inte hänt något, men det blir vell att åka ut till min fina ponny! :)<3
Dagens tråkigaste tanke: att skolan börjar imon.
Dagens bästa: Att jag får träffa morris! :)




 ♥ Ö.camaro! ♥


Kommentarer
Postat av: Tina Huynh

Hej Johanna :D puss

2009-04-16 @ 23:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0