PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Måndag som börjat bra men ack va dum den blev! :/

Hej alla läslusar! :))
Idag har jag faktiskt varit så duktig att jag har rensat och plockat i ordning i alla mina 4 garderober! :) Tro det eller ej, men så är det! :) haha. Blev faktiskt riktigt bra och mamma var nöjd! ;)
Jag har även hunnit med att vara en stund med Jennie idag! :D Det känns som att det var evigheter sedan!
Men idag blev det av! Så efter maten gick jag och duschade en snabbis och klädde på mig oså.
Sen kom då Jennie och vi checkade High School Musical 3. Har aldrig sett den innan och tänkte att om hon ändå hade den så varför inte? :) Den var helt okej! :)
Sen så skulle vi ut och rida än sväng på pållisarna! ^^, Haha, det roligaste av allt var att jag skulle rida Sillan idag! 8D
Känndes lite ovanligt men barbacka sitter man riktigt skönt måste jag säga! :)
Haha, just det, jag glömde att skriva att morris såg lite kul ut när vi kom till stallet idag..Ni kommer att få se bild på honom senare. Emil, han är nog den gulligaste ungen i världen! :')<33
När vi kom så tog mamma och jeffa in Blissi och Nalle medans jag öppnade grinden åt dom. Han hällsade på alla och så när jag kom så skrek han jätte glatt " hanna"! :D Jag blir rörd, det är bara mitt namn förutom mamma och pappa i stallet som han kan säga! :) Och sedan när jag var i Sillans box så hörde jag honom när han kom och så hälsade han lite bekymmrat på allihop och sen drog han ut ur stallet och när han precis skulle gå ut så tvärnitade han och sprang in till sillans box med ett stort leende! :) Så söt! :)<33
Ni
undrar vell vrf jag har skrivit att den här måndagen slutade dumt?
Jo det är så att pappa och jag sa lite grejor om vad vi tkr om en person osv, och mamma blev sur/ledsen pga att vi höll på så och nu är hon på sitt vis ;s... Men aja, det går vell över..
Nu ska jag kolla lite inne på bdb och sen drar jag till sängen eftersom det är påskjakt på SÄRK imon och efter det följer jag med HennyPenny hem eller om vi är kvar i stallet , inte vet jag men jag är med henne iaf resten av dagen tills mamma och jeffa kommer till sävsjö :)


 - puuuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0