PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

snabbis inlägg

Hejsan hoppsan!
Idag har det varit skolan på schemat men det har dock inte hänt allt för mkt.
Men nu om en timme så ska det bli träning för Jenny :) Egentöigen var det vell min sista träning för Anielle idag :/ Men det är ju så smidigt att hoppa hemma. Får vell se om jag börjar för Anielle till hösten igen? :)

Idag var det DM i innebandyn då Affe var med från våran klass. Så egentligen spenderades i stort sett hela dagen i sporthallen. Hade ju inte så roligt direkt men vi slapp ju lektionerna iaf  haha. Och lyckligtvis så vann Hofgård! :D Wuho!
Näh, nu ska jag sluta med det korta snabbs inlägget :P
Önska mig lycka till på träningen? :)
Pussen till er som läser! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0