PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

TävlingsDagen! :D

Hejsan! :D

Idag har det som sagt varit tävling på schemat! :D
Och det har gått kanon! :D Peru som vi trodde skulle gå som attan var helt cool lugn och gick jättefint! :) Dock så rev han ett hinder men dom gjorde en omstart och då gick det felfritt! :')
Camaro, ja jag vet inte vad jag ska säga, men vilken go ponny jag har fått tag i! :')<3 Han är så grymt snäll och han kan sin sak och hur mkt jag än gör fel så rättar han mig alltid! :) Idag så var det ett titt hinder som var någon matta som var polkafrisfärgat. Det var jag ganska osäker på och då blev ju han det också så då vägrade han och jag höll på att ramla av xP Men sen efter att vi hade hoppat färdigt så gjorde vi en omstart också.
Då gick vi felfritt och det såg ut som om vi aldrigs hade gjort något annat! :D
Haha, men nu kommer vi till det roliga! :D Jag tänkte lite efter jag hade hoppat att jag har inte ramlat av än ( brukar alltid vara med om nåt liknande på tävlingar ;) ) Då när vi skrittade av s¨å blev han rädd för nånting och jag ramlade av nästan i en skylt xD men det var sån tur att det gick ett par hästar i den hagen som låg där för annars vet jag inte vad han hade ställt till med! ;P Men det gick ju bra det med! :)
Nu ska ni få en bild och sedan ska jag till stallet :) lägger in listan senare ikväll.
- pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0