PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

yes, I know, but you have to put up!

Hej bloggläsare! :]
Ja, jag vet att jag har bytt tema och att min design är som bortblåst. Men vad skönt det är, nu tänker jag inte bry mig om designen. Min blogg ska se ut såhär! I alla fall ett tag ;) hihi.
Det spelar vell egentligen ingen roll hurdan design man har, jag hoppas att ni läser endå?! :> Fast visst blir det vell mer lockande med en snygg design! ;)
anyway, jag och jeffa skulle ju cykla till stallet idag. Och det gjorde vi! :D Men, vi fick en till som följde med och det var ju inte mindre trevligt direkt, välkommen hem leo! :D<3
Så vi gjorde stallet oså. Ni ska få en skön bild på mig och Camaro i slutet av inlägget.
Vilket härligt väder vi har! :> We like it! ;>
Idag är det somsagt långfredag, endel kallar det även lill lördag?! ;> Iaf så är det bara 3 dagar kvar av detta otroligt snabba påsklovet 09! :o Men sak samma, nog skrivet om det. Efter vi hade varit i stallet så kom billy :)<3
Vi kollade på dagboken. Bra film! :>
Sen kom Gustav och skulle hämta billy, men mamma sa att billy får inte åka hem förns han har ätit så då fick ju Gustav komma in och äta han också ;> haha.
Nej, nu är klockan så mkt, så nu har jag tänkt att gå och lägga mig!
Ha det bra och Glad påsk!
- puuuusshej! :*


Nu kmr hela inlägget på spanska! xD

Hola lectores del blog! :] Sí, sé que han cambiado el tema y que mi diseño es que desapareció. Pero lo bueno que es, ahora yo no me molesta sobre el diseño. Mi blog se parece a esto! En todos los casos por un rato;) hihi. No Vell realmente no importa qué tipo de diseño que tiene, espero que leer sólo una? :> Rápida Vell duda va a ser más atractivo con un buen diseño! ;)
de todos modos, yo y Jeff ciclo que hoy a las caballerizas. Y lo hicimos! : D Pero, tenemos otro que venía con él y no fue menos agradable directo, bienvenido a casa leo! : D <3 Así que hicimos la casa olor. Usted debe obtener una buena foto de mí y el Camaro en la final de la entrada. ¿Qué maravilloso tiempo que tenemos! :> Nos gusta! ;> Hoy es viernes somsagt, algunos lo llaman incluso lill sábado? ;> FAI, sólo 3 días de este increíblemente rápido de Semana Santa 09! : O Sin embargo, la misma cosa, probablemente por escrito acerca de ella. Después de que había estado en la casa para Billy:) <3, que estudió el diario. Buena película! :>
Luego llegó Gustav y obtener Billy, pero mi mamá dice que Billy no puede ir a casa la basura que ha comido, por lo que hizo llegar Gustav vienen en él y comer demasiado;> haha. No, ahora es tan MKT, por lo que ahora yo pensaba que ir a la cama! Ser buena y feliz Pascua! - pusshej! : *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0