PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

kvällsinlägg

Godkväll!
Idag har jag pluggat engelska glosor eftersom Börje gav oss 40 glosor i fredags tills imon (måndag).
Elakt! -.- Iaf efter det så tjänade jag lite pengar genom att följa med pappa till JB och inventera! ;) Jippi! Men det gick himla smidigt endå! Jag behövde bara skriva ner allt han sa och sen var det färdigt! ((:

Igår skulle jag tävlat men tyvärr så fick jag hoppa över den tävlingen pga. att Morris har fått ett sår i karlden och han är lite hallt :( Men det börjar bli lite bättre, Jenny trodde inte det var någon fara och det har börjat bli en liten skorpa över själva såret och det verkade inte som det satt något i så det ser ut som det går åt rätt håll! :)
Men Jeffa var med och för henne gick det jätte bra! :D Dom var super!
Själv underhöll jag mig med att prata och va lite med underbara Matilda! :)<3 Du måste komma och hälsa på mig snart! :D
Väl hemma från tävlingen sov jag e stund och sen fixade jag mig i ordning lite och åkte till Leo :) Jätte trevligt! :D Camade med Fhilip syrén och Med Alida! :) hahah..

Idag skulle också min braíga pojkvän kommit till mig, men jag skulle till mormor o morfar och fira Jimmy. Så vi skulle va imon ist :) Imon blir det även att pyssla och sköta om min underbara ponny! <3

Nu väntar sängen!
beso / j-j-johanna

Kommentarer
Postat av: Henny

Hoppas han blir bra snart den lilla Camaro!:)

2009-08-31 @ 13:59:29
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det hoppas jag med! :)

2009-09-03 @ 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0