PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

oh, gårdagen var härlig! :')

Tjosan i trosan! :D

Igår var somsagt Emma på besök! :D Uteritten gick jättebra och hon tyckte att morris galopp känndes bättre än sist hon red så vi har ju gjort framsteg iaf! :D
På kvällen så var det terränhoppning och den gick ännu bättre än hoppträningen i tisdags! :DMorris var as taggad och bockade några gånger och hade skit kul! :D Nu kommer det bilder som elin har tagit med sin underbara kamera! (a)




Jag vet inte riktigt vad vi gör där men.. haha! ;)



Dock lite mycket fram med överlivet :P

Härligt! :')




          
:D


Det var vell alla från hoppningen tror jag, tycker ni om dom? :) Kommentera §
Alla bilder 'är tagna av elin henningsson, kolla hennes blogg!
eelinhenningsson.blogg.se :)<3

Idag ska jag träna för Essie :)
Får se hur det går, nu måste jag gå, ha det bra, puuuusssen! :*


Kommentarer
Postat av: Elin

bara för att ni är så duktiga! :D Jag diggar cirkuskarusellhoppet!

2009-08-14 @ 20:58:12
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

haha, bara för att du är så himla duktig på att fota! (a) Ja den är grym ;)

2009-08-14 @ 21:04:18
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder på ett väldigt fint ekipage ;) där fick jag minsann till det :P hehe

2009-08-19 @ 22:03:23
Postat av: Henny

Det förra inlägget var från mig. Tänkte även fråga hur hon essie var att rida för? :)

2009-08-20 @ 07:56:44
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

Sv: Henny

Taack! :)

Essie var kanon tyckte jag, Morris lev superfin! :) Och det var lätt att förstå hennes tänk :)

2009-08-23 @ 12:06:36
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0