PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Oj..

Heej ...
..
...
..
.....Okej, förlåt! :o Jag vet att jag inte bloggat på århundraden men jag har varken hunnit elr orkat!  ´Men nu ska jag försöka bättra mig (a)
Jag kan ju börja med att berätta hur bortskämd jag kände mig i tisdags!
Vi lastade på Morris i stallet vid 10.00 tiden elr något och åkte där efter till jkpg tilll charlies :)) i spänn om man säger så på att hitta mina nya fina drömsadel :) tro det elr ej men jag hittade en ny prestige sadel som var sjukt skön att sitta i och den passade jättebra på morris :) Så den blev det och sen provade vi dressyr sadlar bara för att se om det fanns någon som vi isf kunde köpa senare i år elr så och då hittade jag en jättefin dressyr sadel som var riktigt skön och den låg också jättebra! :) men dock var den i lite förhög prisklass för oss eftersom jag inte är speciellt intresserad av dressyr egentligen. Men mamma ringde till pappa typ 1000 gånger pga beslutsångest! men tillslut så sa hon bara , vi tar dressyrsadlen också till mig, och jag sa att det är ju fakitiskt ingen panik med den sadlen! Men nu hade hon bestämt sig så den skulle jag ha nu..(:D) Så jag blev ju verkligen glad och tänkte oj, vad snälla dom är som ger mig det här ! Men det var inte det sista som inhandlades åt mig den dagen. Hon som hjälpte oss att hitta allt ill sadlarna oså sa att stövlarna jag vill ha fanns i lång och smal i min storlek och när jag provade dom kunde dom inte sitta bättre! :D:D:D:D:D Så då sa mamma elr pappa rättare sagt eftersom hon var tvungen att ringa pga beslutsångest ännu en gång, men han sa att jag verkligen skulle köpa dom ! :D Så där fick jag ett par stövlar sen fick alla tre barn varsin hjälm och det hade mammma o papppa bestämt dagen innan så dagen kunde ju bli bättre än sådär!!! :D:D:D Näst lyckligatse dagen i mitt liv tror jag :D

Onsdagen var det premiär ridning i den nya sadlen och hjälmen och stövlarna och min första debut i 100 cm!!! :D:D:D
Det gick jätte bra rev sista hindret i grunden men är helnöjd endå!! :]]

De andra dagarna hände vell inte allt för mycket :)) Igår åkte jag o leo till festivalen och kollade på melody club :D Blev helt såld! mmmmmummma! Så bra och han som sjunger är ju inte bara bra på att sjunga han är ju grymt het också! ;*
Idag har vi åkt kanot ja o leo :) trevligt och avkopplande! ;)) Nehe snart ska jag äta glass, kanske bloggar ikv elr så gör jg nog det imon, puuusssss! ;*

Kommentarer
Postat av: Tina

Men ush! Sångaren i Melody Club är ju jätteful >,<'' Värsta gammal och rynkig och dessuton tunnhårig :o Han va nästan flintis på huvudet vid luggen! xD

bortskämde jevel ;o

2009-08-04 @ 16:10:01
URL: http://bloggtina.blogg.se/
Postat av: Tina

2009-08-04 @ 16:10:31
URL: http://bloggtina.blogg.se/
Postat av: johannabanna :)

han är heeet! :D Jo jag vet, men du är allt lite bortskämd du med! ;o

2009-08-05 @ 15:16:06
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Henny

Kul med en så lyckad dag på charlies! :D och kul med resultatet i Ljungby! :) Ha det toppen!

2009-08-09 @ 02:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0