PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Stadslopp!

God eftermiddag kära vänner! :D
Idag var det sista skoldagen innan helgen och det känns skönt men
det blir ingen lugn helg för min del! På lördag ska jag tävla i Norrahammar :) wiie! :)
 Superkul! Och på söndag ska jag träna för Essie igen :) och inventera uppe på JB >_<
 Men men, det går ju det med! :P Idag när vi slutade kl 13.40 var det en timme tills
bussen gick så jag, Tina, Leo och Ade bestämde att vi skulle gå ner till "Kamelen" och fika. Nåt ställe som svenska kyrkan håller på med och som tina o ade bakar åt :P jätte gytt! Och kul med så härligt sällskap! :'>

Ikv blir det att springa stadsloppet med dom bästa tjejerna! :D
Sävsjö Ridklubbs UngdomsSektion 2009! BÄST! :> <33
Ni som ska va med kan ju lika gärna av anmäla er nu eftersom
vi är i så jäkla bra form och tränat *stenhårt* för detta kommer vi vinna! :D Eller iaf så kommer vi ha grymt kul! :D
 Puss!


Kommentarer
Postat av: fia

vi i us är sjukt bra:D

2009-08-28 @ 17:13:18
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag håller med Fia! :D Gick det bra på tävlingen? <3

2009-08-29 @ 21:50:47
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0