PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Taggad inför dagens ridpass! :)

Panic! At the disco - I write sins not tragedier ♥

Hej underbara blogg läsare! :D
Idag har jag jobbat och tjänat in lite pengar! :)
Senare ikv ska jag rida, vi ska träna på galopp-ombyten! Även ifall Maja
och Karin tycker
att dom ska gå i förvänd galopp så
ska inte jag göra så att min hopp ponny inte byter galopp i
fel varv osv för det fungerar inte! ;}



Imon ska jag till jkpg.
Då ska jag köpa : Fjällräven väska, ny bok: Om vi båda andas - Stephanie Meyer ,
2 Mössor " Bad Hair Day ",
Pessoa schabrak .
Det är nog det . Det räcker men frågan är hur pengarna gör? (;
Hihi, det märker vi! :D

Nähe, nu får ni en bild på mig och Camaro sen får det vara slutet på
detta inlägget,
Enjoy people !

Pussen! ♥


Kommentarer
Postat av: Henny

Kul med shopping :)

hoppas det gick bra på ridpasset!

2009-08-12 @ 12:14:44
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Sara - från din gamla ridgrupp xb

Jag började läsa första Twilight boken igår, slukade den i ett nafs ;) Bäst är dom! :D

2009-08-12 @ 13:51:24
Postat av: johannabanna ((:

Sv: Henny.

Ja verkligen! ja det gick riktigt bra, han skötte sig! :)

2009-08-12 @ 22:30:17
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

Sv: Sara.

Ja dom är riktígt bra!

2009-08-12 @ 22:31:25
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0