PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

tvättar dag!

Hej bloggen! :)

Igår var jag i jkpg. Köpte allt jag behövde och lite till! :D till exempel så köpte jag 2 böcker ist för 1 ;)  och så köpte jag en ny almanacka o lite till rummet oså :) Resten kan ni ju läsa på förra inlägget!
Sen när vi kom hem från jkpg var det bara in och byta om till hästkläder och ut till stallet som gällde! :) Då det var lite extra bråttom var för att det var hoppträning! :D Det kommer lite bilder från det eftersom det gick huur bra som helst! :D


110 på bilden! :D

Jätte nöjd, Känns bra att hoppa LA bana hemma så känns LB på tävling inte så högt! :D hihi. Kommenter vad ni tycker om bilderna! :D §§
Efter hoppträningen så åkte jag hem och duschade och sen cyklade jag till Leo och sov med henne i hennes husvagn på hennes garage infart! ;D<3

Idag har jag tvättat Camaro. Usch, det blev nästan ännu värre när jag spolade honom.. Då kom det bara mer och mer skit! xd Men han blev lite renare än innan iaf! ;)
Imon kommer Emma till mig ( Camaros förra ägare ) VI ska rida ut lite på morgonen så blir det bra för då kan vi brodda Morris när vi kommer tillbaka oså för på kvällen blir det terräng hoppning! :D Och eftersom det inte är så mycket jobb med det så tänkte jag att det inte gör någonting att han går 2 pass imon! :) Och Elin ska komma och förhoppningsvis tar hon med sig sin system kamea och tar fina kort på oss! (a)

Nehe , nu får det räcka för ikv! Ha det bra, Puuuusss! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0