PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dagen efter första omgången i ljungby sommarcup!

Hejsan Halo :)
Gårdagen var jätte bra! Trivdes på stället och det var bra banor också. Det som var lite jobbigt var att det tog så lång tid i mellan klasserna , men annars var det en bra tävling. Första klassen vi var med i gick inte så bra då han var rädd och fjantig elr egenteligen var han nog bara dum så han vägrade på första och andra hindret gick rätt bra fick driva hela tiden så hoppade han, sen på tredje hindret så vägrade han också men då drev jag antagligen inte tillräckligt bara för att jag visste att han hade hoppat hindret innan så trodde jag att han skulle hoppa  xd men nej så då drev jag ännu mer när vi kom på det igen och då hoppade han, sen så funkade fyran och femman var benen som trummpinnar på mig för att jag visste att han tänkte stanna, men jag slutade inte driva förns jag kännde att han hoppade och när vi kom på bra avstånd för att hoppa av så tryckte jag till extra hårt och sedan slutade jag för att det känndes preis som att han skulle hoppa men precis då så tvärnitade han :S Så i första klassen blev vi uterslutna men det var ju inte så farligt eftersom det bara var clear round. I andra klassen så gick det så mycket bättre och jag är supernöjd över den rundan! :) Han var vell egenteligen tveksam över allt men han hoppade allt utom det hindret som han vägrade ut sig på i första klaasen och när jag vände runt för att hoppa det igen så känndes det som om det rök ur öronen på mig för att jag var så förbannad helt enkelt!!!  Men det var vell allt som behövdes så hoppade han utan en suck!  tyvärr fick vi ett onödigt pet på sexan men det gjorde ingenting för vi kom runt alla hinder förutom omhoppningen då men dt kom vi ju inte men det ska vi göra om 2 veckor!!!! :D Jag var jätte glad när jag kom ut och mamma kom och grät för att hon var så glad! :')) Jag är verkligen skitnöjd över min första tävling elr inte första men första tävlingen som var bed. A0/A0 i två faser! :D
Nu hinner jag inte med o skriva mer,
 pusshej! <3

Förresten så är det exakt 2 veckor kvar till vi åker till malmö och exakt 2 veckor och 1 dag till falsterbo! :D<33

Kommentarer
Postat av: Leeo

Falsterbo, (a bli nice !<3

måste skriva lista vad vi ska ta med oss :O! <3

2009-07-02 @ 20:50:23
Postat av: johannabanna :)

ja det måste vi men inte nu! ;)

2009-07-03 @ 15:02:35
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka dagar ska ni vara på falsterbo? :)

2009-07-07 @ 10:56:32
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0