PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Emiiiiil&Almaaaa ! :]

Hej :)
Klockan är - och jag är uppe fullt påklädd och inte det minsta trött vilket inte brukar stämma vid denna tiden i vanliga fall!

Idag ska jag rida, men hur elr när jag ska rida har jag ingen koll på, måste höra med Jenny sen och fråga om det blir hoppträning imon annars får jag hoppa idag ist :) Åh, och jag längtar så mycket efter att få prova sadel på tisdag! Och att få debutera LB på onsdag ! :D Taggad till 1000 nu!!!! ;D
Senare har jag ingen aning om vad jag ska göra, elr jo, nu vet jag, jag ska läsa lite i min bok :) Den är ju för bra för att vara sann! När det är bra böcker fullkomligt äääääälskaaaaaar jag att läsa ock sånt, det är hemskt avkopplande!
Nehe nu låter det som om Emil kom hem , han har varit med min pappa och tömt en skopa med lastmaskinen som var riktigt spännande antagligen! :)
Ha det bra, jag tror jag bloggar lite ikväll också, kanske till och med skriver vad min bok handlar om för er som inte har läst, jag ber er, gör det ! :] 
puuuuuuuussssssen ! ;*
 

 

Kommentarer
Postat av: Mia Elg

De böckerna är toppen, läsa alla!!! Kul med sadelprovning, hoppas du hittar ngt bra, o lycka till på fredag!

2009-07-26 @ 14:03:45
Postat av: Mia Elg

Onsdag menar ja visst..

2009-07-26 @ 14:21:28
Postat av: johannabanna ((:

hihih taack! :D

2009-08-02 @ 17:14:42
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0