PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Fredags mys ! :)

Hallo ! :)

Idag är det fredag, livet leker och solen steker ! §§

Det började med att jag vaknade med den bästa vid min sida ! :) Jätte mysigt ! 17 Augusti firar vi 11 månader ! :*
Sen åt vi och vid tre tiden var det ut till ponnysarna som gällde :) Vi red ut efter en perfekt tävlingsdag i det fina vädret . Det gick bra alla ponnysar var nöjda och glada, alla ponny ryttare oxå förståss ;) hihi.
Sedan hem när stallet var färdigt oså skulle vi hem och vid 19-20 tiden kom lilla Sigge som ska sova här till på söndag :D Han är jätte valpig fortfarande oså, men det är jätte kul och rusa upp honom, innan höll han på och ramla i kurvorna så fort gick det ! xD Jättesöt är han den lille killen iaf ! :))
Imon är det ju somsagt bröllop :) Ska se om jag får gå på öppet hus sedan efteråt :) Det vill jag gärna ! :D Jag ska scanna upp en bild som jag och mina systrar har ritat åt dom så ni får se den och KOMMENTERA vad ni tycker om den :)


Sådär, fin elr hur ? kommentera §§
Nehe om jag skulle ta och fixa lite på bloggen, redan trött på designen, fast ska bara ändra färg tror jag  :)
Ha det bra , glöm inte kommentera :) Puuuuusssss! :*




Obsaverea att jag gör dubbel s för att fia är bäst på det ! ;*

Kommentarer
Postat av: fia

först fattade jag inte, men jag tror jag gör det nu ? :D jepp, man kan ju inte säga annat:D haha

2009-07-25 @ 12:26:16
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

mihi ! Jo du förstår nog :)

2009-07-25 @ 22:45:32
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0