PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Måndag (jobb)

hej hopp i galopp! :)

Idag har jag jobbat från klockan 09.00 - 17.00. det har funkat bra, pantade burkar så då fick jag 207,50 :- Då förstår ni att det var många burkar och att jag har ont i ryggen för att jág böjt mig ner så många gånger! ;) Om jag har tur så får jag med mig 900 :- till malmö/falsterbo :) Det kommer bli bäst med min älsklings leo! :*<33

Idag beställde även farfar mina träskor :)) Och tro det elr ej men det var raketfart på leveransen för jag fick dom nu i eftermiddag?! :O :D Dom var nästan lite små, men sen när jag har töjt ut dom så kommer jag in lite till och då är dom antagligen helt perfekta :D Haha, ni får gärna tycka att jag är lite lustig, för det är sant! ;)

Idag ska jag även rida min pluttis :))<3  Får vell se hur det går. Plus att Billy kommer sen också :) Oh sen ikväll börjar säsong 4 av prison break! :P Bir inte lätt att fatta nu när jag typ inte sett sen säsong2 x) Haha, får vell se hur det går..

Nähe, tyvärr har jag inte mer att tilägga gott folk, ha det bra så hörs vi! ;)
Puss! :*


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jag tycker också att vi kan hitta på något någon dag! :)<3

2009-07-06 @ 20:59:05
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/
Postat av: johannabanna :)

ja! :))

2009-07-08 @ 23:32:06
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0