PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Kommentera och få en puss :*

Hellu folks! :]

Igår hopptränade jag. Asså, det gick huuuuur bra som helst! :D Det finns knappt ord för det ! :D Eftersom jag ska hoppa LB på onsdag så hoppade vi lite på den höjden men sen så helst plötsligt va vi uppe på LA (110 cm) , hmm, ?! :D snacka om happy! Jag var så glad att till och med jag klarade det :) Så nu hoppas vi på en bra runda på onsdag för nu är jag taggad till 1000! :)

Idag har bästa varit hos mig! :) <3 myys.
Idag har jag även ridit o lite allt möjligt :) bla. läst i min underbara bok, känns som jag aldrig vill läsa ut den! :) Sen har jag faktiskt städat mitt rum lite lätt trots min eländiga lathet! ;)

Jag är lite udda antagligen för jag har aldrig varit på sävsjö festivalen och jag och leo funderar på att gå iår? Vilka är det som ska dit? Elr asså artister vet jag men nu menar jag av er fina läsare? :)) Kommentera ;*

Imon blir det äntligen Charlies :D Hoppas att jag hittar drömsadlen och att förhoppningsvis få träffa felicia :) Trevlig flicka det! :D hihi.

Nehe om jag skulle ta och avsluta detta lilla inlägg och gå och kolla pfärdigt på Beck? :)
Förresten, någon som är intresserad av kattungar? Ring till mig isf så kan jag ringa till fia :) Kommentera om ni vill ha mitt nr ifall ni inte har det :)

Ha det bra vänner! Pussssen till er! :*<33
                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0