PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Oj, det var visst ett bra tag sedan nu!! ;o

Haloo! (: Ehm, jag vet det var mer än en vecka sedan jag skrev nu. Jag skäms, men jag har inte hunnit. Jag har haft fullt upp hela tiden! :P Ingen lugn och ro här inte! (; Jodå, några dar har jag lyckats att få! (:
Hmm, får se om jag kommer ihåg vad jag har gjort nu.. (;  Just det ja, släkt träffen var dubbelt så mycket bättre än jag hade kunnat tro vilket var riktigt skönt!
På onsdagen veckan efter det så var det tävling i ljungby som började mindre bra och slutade hur bra som helst! :D I LC:n vägrade vi ut oss på första hindret, surt jag vet, men det gjorde ingenting eftersom i LC:n+5 gick hur bra som helst i grunden och jag var så förvånad över att jag kom till omhoppning eftersom det gick som det gick i första klassen att jag skutade driva, så han stannade på första hindret  omhoppningen men sen hoppade han resten som en klocka. och det ledde faktiskt till att jag blev placerad ! :D Och det kunde jag ju inte tro så jag lastade ju in Camaro i transporten och sen kommer mina systrar och säger att jag kom på sjätte plats, hmm vad ska jag göra? Jag har ingen häst?! xd Men jag hade tur(!!!) Camaros syster dotter ( östrahults alfa ) var med och tävlade så dom var ju så snälla och lånade ut henne till mig så då fick hon rida ärovarv med mig! (: Jag var så glad att jag grät och mamma grät och jenny grät, hahah alla lipade av lycka! ;D Så den dagen kunde ju inte sluta bättre! ((: Så nu ska jag anmäla mig till LB:n också, och jag ska bara ta det som en träning!!!! Eftersom jag inte hade tänkt starta LB i år! Men det ska bli super kul!! ((: sen har vi varit på falsterbo och massa annat skoj och leo har varit vid min sida hela lång helgen! :D igår var det karin träning och det gick toppen! :) idag ska jag jobba, hämta mitt ID kort och hoppträna, hmm, hur ska detta gå egentligen?! ((; Vi får vell se! Nehe nu hinner jag inte sitta här mer, ha det bra, puuuuussss! ;*
 
Ni får en bild på mig! :)

Kommentarer
Postat av: fia

gytt för dig att det går så bra!!:D

och gud vilken söt bild på dig!

2009-07-21 @ 15:07:25
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: Linnea:)

Ååh va kul att de gick så bra!!:D Är så glad för din skull för ni är verkligen superfina ihop!!

Gick de bra på träningen idag då?:)<3

2009-07-21 @ 21:53:49
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

sv till linnea: Jodå det gick jätte bra på träningen! (:

2009-07-23 @ 21:26:10
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0