PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Onsdagen före lammhult !

Tjaaa! ((:
Idag har jag jobbat, uuusccch ! Haha, dagen har varit hur seg som helst och jag har gjort fel på vartenda papper så tippex:n nästan tog slut känndes det som !  Inte någon jobbar dag idag .. Men sen när vi var i stallet och skulle bada hästarna så blev livet så mycket lättare ! (; (såklart !) Efter stallet så har jag kommit hem, ätit och nu sitter jag här . Borde gå och lägga mig om jag ska orka upp imon bitti ! P: Men neej, jag orkar inte det heller ! xD Men..hmm, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men.. Just det ja ! På tisdag nästa vecka ska jag och morris till charlies och prova sadel !! :D:D:D wihooo !  Aja imon är det iaf lammhults ridklubb som är planerad att åka till, hoppa runt lite, får hoppas att han sköter sig ! Och att jag är arg ! ((; haha. Nehe jag vet att detta obetydelsefulla inlägg är mm kort men nu har jag inget att tillägga !! Hejdå, puuuuuussss ! ((:

Kommentarer
Postat av: fia

sv: johanna är dubbelt så söt! :))

2009-07-23 @ 12:56:47
URL: http://sofialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0