PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Svenne banan ! (;

Vilket väder ?! ;o
Vart har sommaren tagit vägen ? ):

Idag var det tävling ! ((:
Det gick as bra, elr, nja, hade bra tempo men det kunde varit mycket bättre ! P: Nöjd iaf . Fick en rosett ! ((; Haha, !
När vi kom hem så åt vi, makaroner och färdig köpt köttfärsås, haha det är ju nästan godare en hemlagad ! :o Men det är antagligen bara jag som tycker ! P: Efter maten var alla så trötta så vi gick och la oss hela familjen i mammas och pappas vatten säng, ååååh ! (: Mysigt ! (: Sen sov jag till typ 5 elr nåt och Billy och mormor o morfar skulle komma vid kl 6 , och där satt jag i nattlinne och håret åt alla håll och kanter ! xD Men det gick det också (; Blev klar i tid iaf ! ((:  Sen så grillade vi, jätte gott ! :) Och sen blir det efterrätt , det behövs efter en sådan här dag tycker jag ! :D Vad tycker ni mer att jag ska skriva ? P: Jo nu vet jag ! Imorgon kommer Sigge till oss, det är Andreas och Elinas hund . Dom ska gifta sig och då ska vi ha honom hel helgen ! :D Och på lördag kommer Emil och Alma som ska sova hos oss till söndagen, så i helgen blir det livat ! ;) haha . Nehe nu ska jag sluta skriva detta inlägget, ha det bra ,
 puuuuuusssss ! <3


Kommentarer
Postat av: Linnea:)

Kul grattis!:)

ni ska också på brölloppet då antar ja?:)

Då kanske vi ses!

2009-07-23 @ 21:35:41
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

Nej vi är inte bjudna på själva bröloppet men jag tror vi kommer till kyrkan efteråt ! :D Så vi kanske ses ! ((:

2009-07-24 @ 23:27:41
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Henny

Kul att det gick bra i Lammhult! :) vart blir det härnäst? Ha det bra! Puss

2009-07-27 @ 19:38:52
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0