PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

camaro och cappe ^^

Tjoho folket! :)
Sakant mig? ;) HAha skojja.
Idag har det varit en väldigt trög dag faktiskt ;p
Va i stallet för en stund sen och skulle rida ut med Maja :)
Vi red på en väg upp i skogen och Cappe var otroligt lugn i början och camaro med.
Då säger Maja , "det var ju jättebra att  rid ihop med dig, såhär lugn har cappe aldrig varit"
tio minuter efter så har vi kommit en bit på vägen :P
Då kommer det 2 älgar uppe i skogen som jagar 2 rådjur xd
Då skulle vi vända och Maja rider ed långa tyglar och vipps så började cappe bocka hej vilt xD
Och då ramlade Maja av. Och då blev Camaro också springsugen och då ramlade jag med av , och jag red inte med sadel (!!!) xD så där låg jag och maja xD
Sen när vi kommit upp och ingen är skadad så börjar vi spring och hästarna har ju redan hunnit en bra bit.
Maja ringde mamma  så att dom skulle va berädda på när hästara kom så kom hon och hämtade oss när dom hade fångat in dom :P Cappe va jättesvettig så mkt som han sprang , men morris tog det lugnt efter ett tag så han kom en stund efter cappe ;) HAHAHA , lille porris :)<33
Men aja det är ju också sådant som händer :P
men nuska jag kila :P
Hare göttans , lev väl, gud välsigne er, puss och kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0