PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ClearRound!

Hallo :)
VAd hittar alla glada människor på en vanlig lördag som den här?
Jag har varit i sävsjö hela dagen.  Det var ClearRound :) Dock var jag inte med tyvärr!
Pga att vi hade endel timmar på manege kortet eller hur det nu kan stavas? kvar att jobba. Så vi tog det idag så är vi med nästa gång ist och då det förhoppningsvis är lite bättre väder :) Efter tävlíngen var det US möte :) Gick bra!
Nog pratat om det..

Jag hörde att Magnus vann Let's Dance igår :) Det blev som jag hade hoppats på, Laila var ju bättre men Magnus har förtjänat den tusen gånger mer än Laila! :) Det ser så kul ut när den där stora lunsen kommer ut på dansgolvet och dansar skiten ur dom andra! :)  Dock såg jag inte när dom vann pga att jag och Billy hade somnat xD
Men det var mysigt det med.
Idag är Billy  och pappa och hämtar Billys ny inköpta A-traktor... Ska bli spännande och se, men jag tänker inte åka i den förns han har lackat den svart med rosa fäljar :D sådeså! 

Nä, nu ska jag hitta på nåt annat, plugga lite fysik kanske? Nej, det gör jag sen! (a)

PUSS <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0