PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

kl 16.44 hos mig

Hejsan! :)
Ja jag vet att det var ett tag sedan nu, men har inte hafft tid för att blogga det senaste.
Jahaja, igår så var Leo hos mig på kvällen medans Justine hade släktkalas flr hon fyllde år i måndags, *Grattis till syster*. Det var mycket trevligt får jag säga. Leo lockade mitt hår :)
Fint blev det :) 
Och idag så har jag och Jeffa ridit ut med Jenny :) ;ycket trevligt får jag lov att säga! Och vi fikade sedan efteråt på kladdkakan som mamma gjorde igår :D Mumma ! ;D
Och imon bär det av till eksjö för dressyrträning, och sen på kvällen blir det nog billy :))<3
Jahaja, nu vet ni hur jag har det idag m.m ;)

En bild som jag och Leo tog igår, hoppas ni gillar't ;))<3

PUUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Fanny *

Vilken fiin bild ((:

2009-03-08 @ 23:52:53
Postat av: johanna

tack till vem du nu är :P

2009-03-09 @ 21:47:33
URL: http://billysflicka.blogg.se/
Postat av: johanna

oj, såg inte att det stog fanny xd Tack till Fanny *

2009-03-09 @ 21:48:04
URL: http://billysflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0