PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

kul grej :)

Hejsan mina vänner! :)
Idag så slutade jag vid kl 13.15 kom dock inte hem förns kl 14 men helt lugnt, annars hade jag fått vänta till klockan 15.10 och det hade jag verkligen ingen lust med! :S Så Pamela moster kom och hämtade mig och körde hem mig :)
Men idag på morgonen så hade vi syslöjd. Vi har för tillfället en vikarie som vi kommer att få ha i typ 3 veckor till. och jag kommer inte överrens med henne alls! :S
Hon säger att jag ska göra så och jag gör tvärt om vad hon säger :P Men det är ganska roligt ;) Hihi. Fy Johanna, du hade ju utvecklingssamtal igår och det gck toppen! Du behöver ju inte börja redan ;)
Och så hade hon på sin skjorta en sådan ögla som man har i jackor för att kunna hänga upp dom. En sådan hade hon fast den var i ryggen på skjortan? :S Iaf så skulle jag va lite kul så jag gick till ett fönster där det fanns tjockt garn som man stickar med som var i olika färger. Det satte jag fast i hennes ögla på skjortan och hon fattade ingenting när alla asg och frågade vad det var som var s roligt? Jag sa att det var Carros dumma knappar på hennes kudde och sa att hon inte hade fäst dom ordentligt (bara för att tanten gnällde på mig hela tiden om att jag nte hade fäst riktigt! ;O)
Hon bara, jaha? helt oförstående ;]
Det var så himla klockrent ;D Roligaste på länge kan jag säga! :)

Jag ska börja läsa en ny bok, " Innan frosten " heter den. En wallander film på bok :) Eftersom alla säger att böckerna alltid är bättre än filmerna så är det vell så nu också! :) Ska bli spännande :) Någon som har läst den? Ni får gärna kommentera isf! :)

Hästarna får ledigt i fyra dagar nu, men det finns ingen tid till att rida i helgen pga. mamma och pappa är inte hemma :[
Men aja, det får bli så ibland också :P För er som inte vet det så ska vi köpa en ponny till :D:D:D
Ska bli jättekul! :)

Imon ska jag klippa och färga håret igen, hur ska jag klippa? :P tacksam för råd! :D

Jag vill bara säga GRATTIS till johanna plutt som fyller hela 16 bast idag, fredag den 13 ;) <333

Nu vill ni inte läsa mer märker jag ;P
Ha det bra :]<3

Hej hopp gummisnopp ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0