PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Ny look ;)

HejHej! :)
Vad hittar alla på idag?
Själv har jag hunnit med endel.
Först på morgonen var det att gå upp och duscha sedan skjutsade Jimmy (min morbror) in mig och Jeffa till frisören :)
Jag fortsatte att tona håret brunt men idag blev det brunt med röd nians(stavning?) Super nöjd blev jag iaf :)
 Vad tycks? :) Kommentera gärna : ]
Sedan åt vi och spelade lite GH efter det så åkte vi ut och gjorde stallet och nu sitter jag här :)
Trevlig dag måste jag säga! :)
Ikväll är det melodifestival. Vem hejjar ni på?
Själv hejjar jag på den so vinner ;) Hihi.
Nähe om man skulle ta och plugga lite kemi?! :/ Förresten så kan jag meddela att jag fick exakt G på matte provet(!!!) , stolt! :)
Ha det så bra mina käraste

PUUUUUSSSS :*

Kommentarer
Postat av: Fanny *

det blev verkligen jätte fint ((:

2009-03-15 @ 00:59:17
Postat av: johanna

Till fanny

Tack! :D

2009-03-15 @ 14:47:52
URL: http://billysflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0