PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sjuk

Tjena Hallå Hej! :D
Japp ni har redan läst det, jag är sjuk.
Huvudverk -.- Jag var i skolan idag på morgonen , gjorde matteprovet, hmm, ja, jag har svårt med matten men A delen som är mkt lättare än B delen kändes svårare än B delen?! O_o Det är ju possetivt, men frågan är om det gick lika bra som det kändes ? [a]
Det får vi hoppas på :D
Då fick ni veta det, men jag har något annat att skriva också! :o
Idag ska jag ha...jag är räd(!!!!) UTVECKLINGSSAMTAL! :S

Tänk om dom tycker att jag har skött mig hemskt ?! :(
Men jag tycker inte att jag är så dum! Okej jag kan erkänna att jag kan va liiiiiiite kaxig ibland! hehe , inte bra Johanna! :S
Men jag vet flera stycken som är värre, men ändå :s
Aja, det löser sig alltid! :)

Igår red jag på Camaro :)
Jag red i Paddocken, det var mjukt på ena sidan av banan och hårt på andra sidan , men det var mest för att det låg kvar snö på den sidan. Men jag häll mig på den mjuka. Camaro var riktigt fin kan jag säga! :D Men det var säkert för att mamma hade köpt detta röda finfina schabrak och den röda luvan till! :D Dock använde jag inte luvan på honom igår men schabraket satt som en smäck på honom! :D<3 wiho(!!!) Vi gjorde jätte snygga galopp ombyten och massa annat, jag kunde stå helt stilla och göra en galoppfattning och han lyssnade direkt, det är en väldigt härlig känsla :D
Nä nu ska jag vila mig en stund,
ha det bra snyggingar och önska mig lycka till för utvecklingssamtalet! :D

AdiosAdios köttfärssås! :D


Kommentarer
Postat av: sofia:)

vad roligt att det går bra med Camaro:) och utvecklingssamtalet kommer gå bra;) puss!

2009-03-12 @ 19:06:23
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: Linnea:)

Hoppas de smälter på resten av banan snart då så jenny kan komma igång med träningarna:)

2009-03-12 @ 22:02:56
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: johanna

till linnea , ja det hoppas jag verkligen :)

2009-03-13 @ 16:16:47
URL: http://billysflicka.blogg.se/
Postat av: johanna

till fia, ja det är kul! :)

utvecklingssamtalet gick kanon ;)

puss !

2009-03-13 @ 16:17:18
URL: http://billysflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0