PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Våren är påväg!

Hej alla snyggisar! :D
Idag känndes det verkligen att våren är påväg! Känns verkligen suuuuper skönt!
I skolan gick jag och Josef och köpte glass! :D
Gott var det, fast lite kallt i skuggan ;) hihi.
Senare så var det US möte planerat ganska slappt för mig som inte gjorde någonting (!!!) Men Millan och Henny var i full gång! :) Dom gjorde ett jättefint  häfte till kursdagen som är i helgen, anmäl er, det handlar om hästens delar, hästens färger, vad den kan få för sjukdommar och hur man märker det, osv.
Men det ska jag inte vara med på eftersom det inte behövdes.

Skolan. Jag är grymt trött på den nu, och jag har 6 år kvar framför mig....MINST! :S
Men Tina var ju för söt idag, det är hon visserligen alltid, men idag var hon muslim som hon inte är egentligen, hon tog på sig min scarf sådär utlänningaktigt^^ Haha, såg precis ut som en fast en söt sådan! :)
På torssdag har jag matte prov och spanska läxa :( Och på måndag Kemi prov och ärlig talat, hur många i dagens ungdom ska bli kemist? :S Inte jag och därfr tycker jag att jag borde få slippa edt, men aja får vell hoppas på att det kommer till användning ngn gång!
Nu ska jag fortsätta med lite matte och ringa till billybutt ;)
Ha det bra kompisar! :]
- puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0