PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Skuulan!

Hejsan! :)
Jag är i skolan och hr ingenting att göra så jag tänkte att jag kunde sätta mig här en stund. :)
Idag har jag o leo gummistövlar på oss :D Billy är dum och sa inte ens hejdå till mig bara för det..-.-
Så honom ingnorerar vi just nu..
Vi har precis ätit lunch och innan det så badade vi. Det var segt, sjukt jobbigt, men det roliga var att Tina tappade sin töjning och då fick jag o hon o leo dyka med sånna där simglasögon, skit kul! ;D  Men leo hittade den tillslut iaf :)
aja, jag skriver senare, det skulle ju varit hoppträning idag men den blir imorgon ist.
Ha det bra, lev väl, gud välsigne er! (A)<3

Kommentarer
Postat av: Tina

;o JAG hittade ju töjningen :S

leo plockade bara upp den

2009-05-11 @ 14:34:01
URL: http://bloggtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0