PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

bad update!

Hej alla sötnosar =)
Idag har det varit dålig uppdatering då jag inte varit hemma i stort sätt någonting förns nu.

Skolan var bra, elr ja faktiskt välidgt bra :) Mitt fysik prov gick nog väldigt bra hoppas jag! :) Och idrotten var fett kul med min lilla bebis tina :)<3

Direkt efter skolan var det hem, äta och sen upp till vårdcentralen för att vaccineras ;s Nu efteråt känns det ganska okej, bortsett från att hela armen känns som en stor sten. Den är hur tung som helst och den spänner sig utan att jag vill det! xD haha Men hoppas att jag inte blir sjuk iaf P:

Nu är jag hemma, har varit på apoteket en snabbis innan också, hahah, för er som inte vet det så har jag så grymt liten mun (även att det kommer mycket ur den ;)) - så måste jag använda barntandborstar för att jag ska få mina tänder rena osv. Så idag köpte jag min nya fina tandborste, nämligen en med en av elefanterna som är med i " fem  myror är mer en fyra elefanter" haha, plus att den var så vacker att den var rosa ! :D aaaaaaah! :D<3  hahaha, japp, ni får tycka jag är lite o normal, finns det ens någon som är normal? Vad är normal egenteligen? :o Smart Jojjo, vad tkr ni att normalt är för nåt? =)

Nu måste jag plugga till nästa prov, vi hörs senare, då kan ni få en bild på min nya tandborste också! :)

Pusshej♥

//Jojjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0