PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Bilder (:

Lite bilder på mig, jag har gått och blivit värsta ego? :o

För er som inte visst det så har Jojjo lockigt hår.


Vill ha långt hår igen :(<3



Nu kommer en bild på mig och Camaro från typ 2 år sedan! :O Kanske lite mindre, jag vet inte riktigt, men ni fattar ;)

Naaw, jag tkr vi var gulliga iaf. ♥

Nu måste jag gå och lägga mig, skulle ju pluggat idag men nej, så blev det med det, ingenting gjort! :o
Imon blir det att ta i med hårdhanskarna! ;(
Imon är det kyrkan på morgonen, bög! :( Aja, måste leta reda på den där jäkla boken också! :(
Ha det bäst och glöm inte dom där kommentarerna jag förväntar mig, blir ju ledsen annars! ;)

Pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken sötnos :) Är det din ? :)

2009-12-01 @ 17:44:13
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0