PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

blondie uppdaterar! ;)

hey sweeties! ♥

Idag steg jag upp vid 12.00 ungefär.. Gött!
Då åt jag lite frukost sen satt jag här och degade och gjorde ingenting vettigt. Väl mätt efter middagen åkte vi ut till stallet så red jag, mina systrar och Elin ut i piss vädret! Åh, min plutt ville springa hur mkt som helst, as pigg och glad var han, även att det var lite surt att det regnade! :/ Men nästa helg måste pappa ut med fyrhjulingen, haha morris älskar att jaga den! =) Han och jag sprang i kapp den när den var i 27 km/h (A) Och jag tror det blir fortare nästa gång ;) mohah.

Innan var det US möte. Gick bra, vi fick ju lite bestämt iaf! :D haha jag tycker om mina flickor! ♥

Imon skulle det varit skola, men ney, det är prao för min del, på sävsjö zoo! Yeah! Zoo power! ;)
Hoppas det blir kul eftersom jag ska vara där en hel vecka. Jag har en del aningar om vad jag kommer att få göra ;)
* Mata djur (OFC)
* Dammsuga ;o
* städa burar
* sortera leksaker

Det tror jag, imon får vi se vad jag har hafft rätt med, fast en del är ju ganska självklara men endå! (a)

Nu ska jag plocka fram kläder. Jag uppdaterar kanske imon på monnen om det finns någon mening med det men annars  kanske det blir lite roligare att läsa imon kväll? =) Lägger nog upp dagens outfit imon på morgonen , det blir bra va? :)

Kiss and love darlings! <3

Jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0