PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Bra start på morgonen, eller inte..

Maha, jippi vilken lyckad morgon det blev! :O
Skulle till kyrkan vid klockan 10 hade ställt alarmet på 08.45. Vad händer? Jo precis vad som inte fick hända. Jag försov mig till klockan 09.50!! :S Fan vad stressigt det blev asso, men jag var hos leo på fem minuter, jag hann inte äta eller ta på mig strumpor xD Haha
Men men, jag hann till kyrkan iaf P:

Sen hem igen då, äta frukost/lunch aa elr vad man nu kan kalla det ;) Efter det stallet. Jag och Elin var så duktiga och cyklade! =) Vi red ut, jätteroligt, vi testade att gallopera med eftersom Elin aldrig gjort det innan ute på Lucy så skulle vi ta det lite lugnt, men nej, det ville inte camaro! xD Haha, plutten ville springa jättefort och han fick lov att dra på lite men det fanns mer energi som måste ur honom snart! ;)<3

Nu är jag hemma och ska snart till Leo. Sen ska vi till julskyltningen. Egenteligen vet jag inte riktigt varför men det kan säkert bli mysigt<3

Nu ska jag mysa lite med hamstrarna elr Alle<3
Ha det bäst så hörs vi kanske senare =)

Kiss and love darlings!<33


Vad liten han va där min lilla bebis! =)<3

Kommentarer
Postat av: Martina

Han är så sööt :D

2009-11-29 @ 18:11:00
URL: http://earthquakes.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var kul idag! :D Och jag diggar den bilden x)

2009-11-29 @ 20:54:50
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0