PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ChaCha där uppe!

Hey<3

Prao idag igen då, jag trivs mer och mer på det stället :) hihi.
Idag har jag fått göra:
* Packa upp lite varor
* Lyft upp till 15 kg(!!!) säckar med hundmat till deras hyllor osv.
* HAhah, byggt upp två hamsterburar ( asso hur knepigt fick det bli? O_o)
* stått i kassan
Ungefär vad jag har gjort idag =) Låter kanske inte jättespännande, men wiiii vad kul det är! :)

Dagens ridpass:
Gick jättebra! =) Han var super fin och pigg framför allt, nu ovh några veckor tillbaka har han nästan inte tagit skänklen alls och nu när han fått lite extra havre så har han blivit lite piggare. Jag har också börjat att tänka på att han bara ska framåt skit i formen just när han ska fram, bara han lyssnar. Det funkar =) Nu går han hyffsat framåt i form! =) Så både jag och havren har lyckats! ;) hihi

Nu måste jag plugga, har 250000000 prov och läxor tills nästa vecka :S Usch!

Något ni läsare undrar över? Elr så frågar jag igen, VAD VILL NI JAG SKA SKRIVA OM?? ;S Ni är så tysta (a)

kyss!<3


dålig mobil bild på moi.


Kommentarer
Postat av: maja

härligt lillan :)

2009-11-25 @ 22:47:47
Postat av: Lowan♥

sv tack så mke ;)

2009-11-26 @ 07:08:46
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

sv maja: hahah, lillan o lillan vet jag redigt om det stämmer, men tack tjockis! =)

2009-11-26 @ 17:16:59
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0