PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

chacha där uppe ;)

haha, goddagens! =)

idag händer vell inte allt för mkt, borde plugga denna tiden jag sitter här men jag gör det snart! (A) hihi
ska till stallet oså sen med :)<3 myyys.
tråkigt med piss regn! =( man blir så himla trött och deprimerad? jag orkar ingenting!

förresten, skolan började ju idag, helt okej, fick sluta tidigare för att sista lektionen var intställd som vanligt! :s
och så har jag och tina hafft riktigt kul också! (; hahah
menmen, man ska ju se det positivt med skola, det är ju bara 7 veckor kvar tills det är jullov där med har vi praktik i en hel vecka, chill asso! :D

förresten, jag tror minsann att min blogg har fått nya besökare! :D Varmt välkommna och ni är så söta att kommentera en massa också va? =)
trodde vell det! tummen upp för alla som kommenterar! :D (Y)

funderar på att det faktiskt kunde vara kul att diskutera lite och ha lite variation här i bloggen, vad tkr ni? =)

Nu börjar that's 70 show =D




hiss
* alla nya besökare! :D
* att det är 7 veckor kvar tills jullov!
* att jag ska anmäla mig till vetlanda snart! :D
*shopping<33
* till mina bästa vänner, <3
* det är jätte bra att svenska ridsport förbundet har fixat en ny kul och lärorik grej på nätet :) haha, jag äger på att förklara! (A)

Diss
* läxor och prov
* att det är så grymt dåligt väder ! :(
* att skolan började idag, hade gärna tagit några dar till (A)
* alla som ger elaka kommentarer o sånt om någon, sjukt lågt, det kan ma vell hålla för sig själv? :o

vi hörs sen!
glöm inte kommentera nu!

kiss and love, sweeties!<3

//Jojjo

Kommentarer
Postat av: Tanya

Gillar dina hissar! ;)

2009-11-02 @ 16:47:53
URL: http://tanii.blogg.se/
Postat av: johannabanna =)

sv: taack =)

2009-11-02 @ 20:43:24
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0