PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

dålig uppdatering, jag vet!

Hey sötnosar! (L)

Ja, det har varit dålig uppdatering, men detta beror inte på att jag inte orkat, elr hunnit. Det beror på att jag låg hela gårdagen med magsjuka :S usch! Det gör ju jäkla ont när saltsyran kommer up i halsen :( Hahah, det har thea lärt mig! (A)

Men aja, först blev Jeffa magsjuk och efter ett dygn elr två så vaknar jag klockan 07.00 med jätte konstigt magont.. Går till toaletten och sitter där en stund. Jag kräks inte men jag vet ändå att det är magsjuka, lixom, vad skulle det annars vara? :o

Sen hämtade mammi den extremt underbara , spy/skurhinken ;) haha. Sen så har detta pågått :S
Igår kväll så fick Jusse också magsjuka! Stackarn, hon svimmade! :O Men dom fick liv i henne sen som tur va =) hihi och nu är hon också frisk, eller hon har ätit utan att kräkas oså =)

Eftersom jag var sjuk igår kunde jag inte rida camaro men då hade jag ju två sötingar som tog honom åt mig ist =) Tack Maja och Klara (L)
Nu har camaro antagligen precis fått lite massage :) Det kunde han behöva =) Hoppas han såg fin ut så han inte är sne någonstans elr nåt =) Ska höra med mammi sen<3

Nu var det ett tag sedan jag körde dagens. Det tycker jag vi gör idag :)

Dagens dresscode: Mjukisbraller, raggsockar och en tunn tunika.
Dagens humör: Lättad!
Dagens roligaste: eh? att få bloga till mins östa läsare igen! :)
Dagens tråkigaste: Att jag inte får träffa morris! :(<3
Dagens ros: Ger jag till Henny som fyllde hela 18 år igår! :D<3
Dagens ris: Går till magsjuka.
Dagens hästpryl: tretorn skor och chaps. Bara för att jag har sånna fast i grått, och jag tkr att svart är snyggare! ;) Och sen kan jag ju meddela att dehär skorna är nog bland de skönsate som finns! :)

Nehe, långt inlägg idag. Uppdate kommer ikv!
Nu ska jag hopptävla på wii ;) hihi

kiss and love darlings!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0