PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

film från sommarcupen!




Idag har jag inte gjort alls mkt, jag vaknade vid 12 tiden tror jag och då åt jag frukost och sedan har jag varit så duktig att jag pluggade inför ett prov nästa vecka och så gjorde jag lite på spanska uppsatsen oså =) kännde mig faktiskt rätt duktig, men dét var ingenting emot vad jag känner mig nu!
JAg har dessutom städat mitt rum! :D bra jojjo! =)
Ni ska få se före och efter bilder på det senare, =) hihi

Sen blir det bebis =)<3
Idag ska vi träna lite på banan, får se vad jag hittar på.
Nehe, nu ska jag se om den andra filmen är klar för isf får ni den i nästa inlägg!
Glöm inte bort att kommentera nu söta läsare!<33

kiss and love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0