PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

fredag

Sista dagen :'(
Jag har hafft så grymt kul denna veckan! Det har varit sådan tur att alla har stått ut med mig i en hel vecka, idag var verkligen blondiiiiin jojjo i gång! ;) haha, men tillslut fattade jag det mesta! :)
Aja, underbar vecka iaf! :)<3 Sa till Vanja att om det fanns sommarjobb oså elr om de hade mkt någon helg och ville ha hjälp så ställer jag gärna upp! Sommarjobb på det stället hade varit en dröm! :)

Efter zoo kollade jag och leo på bio. hahah, det var bara vi och en massa pensionärer ffs! :O usch, lite hemskt men vi överlevde ju. Kollade på bröllopsfotografen. Tyckte filmen var sådär.. Inget jag gillade så hemskt mkt. Nu väntar vi på New moon! :D<33

Imon ska jag rida tillsammans med Elin =) funnie! ;) Hoppas det blir på morgonen, bara jag får tag på Elin så blir det nog bra. Efter det så blir det a6 med mamma  :) Får se om jag hittar något :P

Nehe, klockan är alldeles för mkt för att jag ska hinna sitta här! ;(

Ha det bäst och glöm inte kommentarerna!
Pusshej fina läsare! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0