PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

HAlloj!

Tjoho! :)
Känns härligt med bloggandet igen, tillbaka till alla fina läsare =)

Idag var det skola igen, men jag lyckades faktiskt att börja dagen med att stigga upp 20 minuter tidigare! :D Gött!
I skolan hände vell inte allt för mkt.. Fick VG på recensionen :) Fast det värsta var att jag konstigt nog lyckat att få IG (!!!!) på ett oförbeätt prov i engelska! :O Jag har i vanliga fall lätt för engelska fast jag blev inte så förvånad när jag fick provet.. Det var as svårt. MenMen, det går säkert bättre nästa gång =) Nu återstår bara matten :S Jag är lite rädd faktiskt! =( haha

Ingen camaro idag. Det blir vila för hans del :) Skönt för både honom och mig =)
Och mamma o pappa hade fixat stallet så vi behöver inte åka ut något mer. Jag vill ju träffa pluttisarna, men det kan jag ju göra imon =)<3

Åååh, jag vill ha Tornado! :(<3 Underbara häst! Men jag kan ju ta hand om honom nu och uppfostra honom ordentligt så finns det ju alltid nån där ute som kan ta bra hand om honom när han ska säljas! ):)

Jag ska ladda upp lite filmer på Morris o mej på Youtube och så får ni nån senare :)

puss!

Jojjo


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hejhej!

Nu har jag hittat hit till din blogg ! Kul och fin blogg har du med tycker jag :)

<3

2009-11-16 @ 19:38:36
URL: http://ebbaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0