PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

hola amigos, ahora será actualizado! =)

heeey!

Nu har jag varit hos Anne, trevligt =)
Haha, det var ju lite roligt.. Det var tänkt att det skulle bli en överraskning. Men det lyckades vi vell inte så bra med... haha, för efter en stund när alla var i stallet och gjorde i ordning innan vi skulle åka så kommer nämligen Anne hoppandes på kryckor och hennes man! :O snacka om lyckad överraskning, elr hur? ;) Men dom åkte hem igen så kom vi dit efter en stund och alla låtsades som om inget annat hade hänt ;) hahah!

hallo, kommentera vad ni vill att jag ska diskutera med er i bloggen !! Jag kommer inte på något och jag vill ha förslag!

Nu får ni faktiskt Dagens och sen så ska jag plugga en stund och efter det blir det andra avenyn och riverside!<33

Dagens outfit:

Mörkblå munktröja utan luva:
People
Rosa brottarlinne: Gina tricot
Svarta strumpbyxor: Hm
Svarta benvärmare: Hm

Dagens humör: Glad för det mesta =)
Dagens roligaste: Spanska lektionen :]
Dagens tråkigaste: Allt annat i skolan ._.
Dagens ros: ger jag till Anne och hoppas att hon kryar på sig!
Dagens ris: ger jag till dom som inte kommenterar!
Dagens hästpryl: Snyggt tävlings schabrak från Lami cell =)


Sådär ja, nu har ni fått lite att titta och läsa =) Nu ska jag plugga!

kiss and love!<3

//Jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0