PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Julskyltning

Hey igen babes! =)
Var på julskyltning innan. Det var kul? Eller, det roade ju oss en liten stund iaf ;) Hihi.
När vi skulle cykla dit hittade jag inga vantar, så jag gjorde en jättebra lösning på problemet, eller jag tyckte det iaf :P Jag tog ett par mys strumpor som aldrig var använda om händerna, det syntes inte ens att det var strumpor, det såg ut som fina tum vantar ;) Men när mamma såg det köpte hon nya fina supergosiga vantar till mig<3 Det passade perfekt till min jacka också! :D

Just nu sitter jag och skriver dagbok -.- Ska lämna in det till svenskan, den skulle handla om min prao så då skriver jag den nu. Lite småsegt men det är bara början, jag måste ta tag i spanskan också, jag kommer att dö på det provet annars! :( Usch, åttan är hemsk! Ja faktiskt, sjuan var jobbig men åttan hade jag aldrig kunnat föreställa mig att det skulle va såhär! Jag missade ju dessutom 2 dagar när jag hade magsjuka för 2 veckor sedan, gud, bara det gjorde att jag är hur mkt efter i läxor och prov som helst! :'/

Ikväll är det hästhoppning från stockholm på tv =) Det ska jag se på. Men då är det bäst att jag lägger på ett kål nu! Vi hörs imorgon och glöm inte att kommentera! :)

Pussas! <3


Haha, jag och Briar =) Jag ser rädd ut men jag blev lite nervös när det stod typ 30 pers som stod och glodde på mig xD Menmen, det var en dag värd att minnas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0