PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ledsen babes!

Jag hinner inte blogga :o Jag måste gå och drömma mardrömmar om att min kära kamera jag vill ha säljs för 5500 på onof och jag kommer inte att få den, varken jag elr mina föräldrar har råd att köpa en så pass dyr men just nu billig kamera! :'( synd! Men jag ska spara så det ryker om det! <3

Godnatt! Hörs imon hoppas jag!

love love love ♥


sötnos!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0