PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

okeey, segt..

jaha, så blev det med att blogga i pauserna! xD Det kom ju inga och sen var ju min favorit serie, Glee<3
haha, underbart! (':

åh, vill inte att det ska va sista dagen imon =( *snyft*
Nehe, fanns visst ingenting att blogga om för stunden, har ni hafft en bra dag? =)
Slänger upp lite ego pics på moi och sen går jag antagligen och lägger mig!


såhär såg jag ut idag :)


Såhär ser jag ut nu, kanske inte syns så himla mkt men jag hade ingen bättre bild.
Behövs lite nya slingor snart tror jag minsann ;) Fast det blir inte förns typ precis innan skolan börjar efter jullovet! :O

Förresten, nu kom jag på att jag kan skriva att jag har den tjockaste, förmodligen den mest dummaste hamstern i världen, jag vet inte hur många morotsbitar han fick in i munnen utan att tugga dom först :O Han är inte klok!!
Det var inga små morotsbitar heller, de var typ stora som femkronor och breda som tre femmor! :O Omg!

Aja, godnatt fina kommenterande läsare! :*

Kommentarer
Postat av: Tina

snyggingeN <3

2009-11-29 @ 15:51:20
URL: http://bloggtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0