PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Piggelin är den godaste glassen som finns! ♥

Godkväll mina kära vänner! =)

Idag har det inte varit någon speciell dag, först skolan ofc -.- Trååk, hade gärna hafft en vecka med ´praktik igen! 8D hihi
Sen blev det stallet till den finaste som finns ♥
Jag har tyckt att han varit riktigt seg den senaste tiden och har nu ökat upp havren, vilket verkligen visade sig i dagens ridpass xD hahaha
Jag studsade runt lite hur som helst över ett pyttelitet kryss.. Och hur taggad får man bli? xD Ja, när jag hoppat detta lilla kryss några gånger så tänkte jag att jag gör lite omhoppningssväng när jag ändå håller på. Jo men visst, han vände som om iingenting vilket var bra men efter detta lilla hinder drog han iväg som jag vet inte vad? Och jag började fullkomligt ASG! xD Hahah, så tyglarna blev bar längre och längre och jag skrattde mer och mer!! Men efter 1½ långsida så fick jag honom till att trava ;) Herregud säger jag bara!
Så roligt har vi inte hafft på länge! =) Hihi, min piggelin♥

När jag kom hem från hästarna åt jag kvällsmt och sen har jag ägnat en hel timme till studier. Usch, fy och blää! Menmen, allt är inte roligt här i livet, jag hade fått mitt rologa för dagen så då var det bara att ta tag i det tråkiga!

Haha, nörd bild på Camaro<3

Har ni hafft en bra dag? =)

Nu kör jag en dagens special ;) hihi<3

Dagens outfit: Jeans från vila, linne från hm, munkjacka från only.
Dagens bästa: Ridningen<3
Dagens roligaste: Jag får vell skriva ridningen där också då P:
Dagens tråkigaste: Skolan och mina äckliga studier.
Dagens ros: Går till alla underbara kommenterande läsare!<33
Dagens ris: Blir alltså tvärt om ;) Det går till alla icke läsare och icke kommenterande! ;)<3
Dagens hästpryl: Den populära och riktigt snygga GPA hjälmen. Just nu rea pris på schockemöhle.

Visst kan man inte neka att den är riktigt snygg? =)

Nu ska jag sova, måste duscha imon och får ju inte missa första avsnittet av årets julkalender! ;)

pussas<3


Kommentarer
Postat av: Linnea:)

Härligt med pigga hästar!:D

2009-12-01 @ 18:36:08
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0