PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

så, det får duga :)

Japp, så nu ser den någorlunda ut igen =) Dock så är headern på lite fel plats men den kom upp iaf ;) hihi

Jaha, nu ska jag berätta om min trevliga dag för er. ♥

Det började somsagt med ridning på morgonen, fast utan Elin P: Jag kom på att hon inte skulle rida idag, det var visst imon xD Men jag red lite i paddocken och camaro var superfin! =)<33
Väl hemma, som ni vet så är vi riktigt sega i stallet och tar det verkligen lugnt. Vilket märks ganska ofta, vi är ofta hemma väldigt sent från stallet P: Men men, iaf, hem och duscha en snabbis och sen jkpg. Gick lite på a6. Hittade inget jag hade täöönkt hitta, eller jo, jag hittade stövlarna jag ville ha men jag kom på att jag sparar till en systemkamera! (; Så det blev inga stövlar!
Men fick jättefina bokstäver i trä som jag har på mitt rum nu =) Mammsen har dessutom gjort jättemysigt på mitt rum!<3 Tänker bara på julen när jag ser det! :) Underbart<3

Nu ska jag kolla på twilight med min kära syster och hennes kompis. Har ändå inget bättre för mig.

Lägger upp lite olika bilder om en stund. Kika in då!

kiss and love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0