PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

skolan.

hejj sötnosar! :*

är i skolan nu, sjukt segt idag.
Först H-tid i en eighet typ.. och direkt efter det är det biologi i 2 timmar! :O snacka om drygt! Fast jag och Tina somnade en stund så det gick ju ganska bra endå ;) haha.
Efter biologin så är det änteligen mat då jag alltid är hungrig efter det passet! Och idag var det jättegod mat, fisk! =) mmm! mätt och belåten sitter jag här och har håltimme och har ingenting annat att göra!
Efter detta så har jag spanish! =) rätt kul endå, lite krångligt men de senaste gångerna innan lovet var s grymt slappa och sköna =) hihi
Sen slutar jag för dagen, tack och lov! Vi slutar tidigare idag =) skönt!

Senare idag ska vi i stallet hälsa på min granne. Hon är också i stallet och rider ibland och för några dagar sedan ramlade hon av i skogen och fick en spricka i ryggen och jätte ont i knät. Så idag ska vi komma med fika och hälsa på henne! =)

Ingen ridning idag! Morris kan behöva en vilodag =)<33

Neheh, nu har jag tyvärr inget roligare att skriva om!
Ha det bäst och glöm inte kommentera en massa nu (Även att detta var ett helt meningslöst inlägg!)

puss mina fina läsare!

//Jojjo

Kommentarer
Postat av: Linnea:)

Inget inlägg är meningslöst!;) alltid kul att läsa!:D

usch hörde detta om avfallningen.. låter inte kul för henne:/

2009-11-03 @ 19:00:07
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: johannabanna =)

vad bra! Nu blev jag glad linnea! :D

Ne, usch verkligen inte! :/

2009-11-03 @ 20:19:35
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0