PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

snorungar!

hey<3

Nu ska jag strax till Leo o Elisa =) Innan var vi ute och gick lite, mina grannar och deras kusiner följde efter oss med laserpistoler typ och tkr detr va as kul när vi typ sprang och skrek emot dom xD
okey, gganska ointressant ! :S

Imon är det US möte med tjejerna :)<3 Innan dess är det ridning med elin :) hoppas att jag hinner se lite på tv innan då det är hästhoppning kl 5 =) får se :P

ne nu måste jag kila, kommentera nu raringar! ♥☻

kiss and love! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0