PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sorry!

Förlåt för dålig uppdatering! :( Ska försöka skärpa mig till imon! :*

Hej! :)
Idag var det prao igen, asso, det är grymt kul! :') Jag tror aldrig jag har slitit så mkt utan att tycka attdet är tråkigt eller jobbigt =) Jag gör mer en gärna saker dom ber mig om fast jag egenteligen inte vågar, till exempel att städa akvarium när fiskarna är i vattnet, de hade jag aldrig gjort om jag inte hade trivts så bra :) Helnöjd!
Dagen har mest spenderats ute på lagret. Men det var helt okey också! :) 
Ååh, jag vill verkligen att marsvinet som jag vill ha inte ska va så himla rädd >.< Men jag ska göra han tam! =) hihi.

Nu är jag hos mormor och morfar :) Jag har varit här hela kvällen :P Det är så mysigt :]

Ingen morris idag, elr jag träffade ju honom idag på morgonen när vi släppte ut dom men ingen ridning P: Förresten, gådagens ridpass gick hur bra som helst! :D Han var super fin!

Idag är det andraavenyn<3 love! =)
Nu när jag tänker på det har jag inte kollat riverside på typ 2-3 veckor! :O skandal!

Nehe, då får jag vell ta och göra det nu då när jag ändå inte kan göra något vettigare! ;) Glöm ite kommentera nu då :( ni är sjukt dåliga på det! När ni ändå läser, varför inte slänga in en söt kommentar då? :') <3

puss!


kärlek gör ont!

Kommentarer
Postat av: Lowan♥

Neej jag missade andra avenyn :(

2009-11-25 @ 17:24:09
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: Elin

Bra att du hade så kul på din prao!

2009-11-26 @ 20:45:31
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0